دانلود قسمت هشتم فصل سوم سریال Vikings

دانلود قسمت سریال Vikings هشتم فصل سوم

دانلود قسمت 8 فصل 3 سریال Vikings

دانلود هشتم فصل سوم Vikings

هشتم فصل سوم Vikings

+دانلود زیرنویس فارسی قسمت هشتم فصل سوم سریال Vikings

دانلود قسمت هشتم فصل سوم سریال Vikings

خلاصه داستان :

وایکینگ داستان راگنار لوتر بزرگترین قهرمان در زمان خودش را بازگو میکند..داستان گروه برادری وایکینگی راگنار و خانواده اش و تبدیل او به پادشاه قبیله اش را تعریف میکند..او به جز قدرت جنگاوری بالا قدرت بخشش و دیگر صفات خوب را نیز دارا بود که او را تبدیل به مبارزی جاودان کرد…

سازنده : Michael Hirst

ستارگان : Travis Fimmel , Katheryn Winnick , Clive Standen

کشور :  ایرلند  |  کانادا

زبان :  انگلیسی  |  انگلیسی کهن

درباره سریال:

همان طور که از نام سریال بر می آید وایکینگ ها داستان معروف ایرلندی هایی است که در سال ها ۸۰۰ میلادی میزیستند و با کشتی به غارت و حمله به سراسر جهان به خصوص اروپا میپرداختند. نزدیک به سال ۸۰۰ تا ۱۰۵۰ برای سه سده، جنگجویان وایکینگ با کشتی‌های دراز و درخشان خود، اروپا را به ترس وامیداشتند. آنها از اسکاندیناوی برای جستجوی سیم، بردگان و زمین به دریا رفتند. برخی از آنها به بریتانیا و فرانسهیورش می‌بردند، و برخی دیگر به روسیه و رودهای دوردست آسیا. وایکینگ‌ها جویندگان دلیر و بی باکی بودند. آنها با بی باکی از میان امواج خروشان اقیانوس اطلس گذر کرده، ایسلند و گروئنلند را یافتند و به شمال آمریکا نیز گام نهادند. حال شبکه موفق history که به مانند شبکه معروف national Geo Geraphic به پخش مستند معروف است که البته مستندهای تاریخی این بار بعد از موفقیت سریال موفق خود یعنی خانواده هت فیلد و مک کوی این بار به سراغ داستان واقعی دیگری رفته است و این بار به ایرلند و جزایر ان رفته تا داستان وایکینگ ها را برای بینندگان این شبکه کابلی که طرفداران زیادی دارد روایت کند.. این سریال از ۲۰۱۳٫۳٫۳ در قالب ۹ قسمت فصل خود را اغاز خواهد کرد…

سریال در ژانر تاریخی ساخته شده است و تا حدودی به سریال مشهور Game of Thrones شباهت دارد.

این موضوع که این سریال از شبکه ی کابلی بیسیک History پخش می شود باعث شده تا مانند GOT شاهد خشونت و صحنه های جنسی در آن نباشیم اما در حد خودش به خصوص در بخش خشونت ، می تواند راضی کننده باشد.هرچند عده ای ممکن است این کمبود را از نکات برتری این سریال بدانند.

 

داستان این سریال تا حدودی از روی قهرمان افسانه ای اروپای شمالی-رگنار لادبروک وایکینگ-برداشته شده است و به قدرت رسیدن او تا رسیدن به پادشاهی وایکینگ ها را به تصویر می کشد.

هرچند در قسمت هایی که تا کنون پخش شده بیشتر تلاش های رگنار برای حمله به جنوب و جنوب غرب به انگلیس و تقابل او با حکمران محلی-اِرل هارولدسون- به نمایش در آمده است.

رگنار توسط همسرش لاگرثا ، برادرش رولو و اثلستان ، کشیشی که از انگلستان به بردگی گرفته حمایت می شود.کشیشی که به نظر می رسد در آینده نقشی تأثیر گذار در داستان داشته باشد.

نقش خدایان این منطقه در این سریال بسیار دیده می شود که از مشهور ترین آنها می توان به ثور ، خدای آذرخش و فرزند اودین ، خدای خدایان اساطیر نوردیک اشاره کرد.

یکی دیگر از برتری های این سریال نسبت به GOT از نظر من ، وجود شخصیت های اصلی بسیار کمتر نسبت به بازی و تاج و تخت است.(طبق آمار اعلام شده در بازی تاج و تخت ۳۲۷۵ شخصیت وجود دارد!)

البته در دنیای وایکینگ ها از سحر و جادو هم خبری نیست.

هرچند این نکات به هیچ وجه باعث ضعف این سریال نیست.گذشته ی هر کدام از شخصیت های اصلی خود از نکات تأثیر گذار سریال است.رولو به همسر برادرش علاقه مند است.پسران اِرل کشته شده اند ، که ما (هنوز) نمی دانیم توسط چه کسی ، رگنار به دنبال انتقام از اِرل برای حمله ی ناگهانی مردانش به افراد اوست ، و رابطه ی رگنار با شخصیت های نزدیک به خودش یعنی لاگرثا ، رولو و اثلستان پیچیدگی کمتری نسبت به روابط شخصیت ها در هفت اقلیم دارد.

با توجه به این که سریال ساخته ی Micheal Hirst ، سازنده ی سریال The Tudors و محصول شبکه ی History است ، از لحاظ ریزه کاری های تاریخی ، بسیار دقیق و پایبند به حقایق است.همچنین لوکیشن های فیلم برداری این سریال در کشور ایرلند است.

این سریال که اولین سریال غیر اقتباسی شبکه ی History است ، در آمار هم قدرتمند ظاهر شده و با رسیدن به نیمه ی فصل اول ، برای فصل دوم تمدید شده است.هر چند تا هفته ی قبل ، پس از مینی سریال پرطرفدار The Bible پخش می شد و عده ای عقیده داشتند که آمار خوب خود را مدیون The Bible است ، اما این هفته هم نمایش به نسبت خوبی داشت و با ۳٫۳۱ میلیون بیننده ، آمار قابل قبولی از خود به جای گذاشت.

در مجموع می توان گفت سریال خوبی است و به دوستداران ژانر تاریخی توصیه می کنم این سریال را از دست ندهند