سایت تفریحی نگین جنوب|دانلود آهنگ جدید،سرگرمی،عکس جدید،خبر،ویدئو،مد لباس،اس ام اس جدید،دانلود فیلم جدید

دانلود قسمت نوزدهم فصل دهم سریال Supernaturals

دانلود قسمت هجدهم فصل دهم سریال Supernaturals

دانلود قسمت سریال Supernaturals نوزدهم فصل دهم

دانلود قسمت 19 فصل 10 سریال Supernaturals

دانلود نوزدهم فصل دهم سریال Supernaturals

نوزدهم فصل دهم سریال Supernaturals

+دانلود زیرنویس فارسی قسمت نوزدهم فصل دهم سریال Supernaturals

Download serial Supernaturals season 10 episdoe 19


خلاصه داستان :

این سریال داستان دو برادر است که شغل خانوادگی آنها نجات دادن انسانهایی است که گرفتار شیاطینی می شوند که جان آنها را به خطر می اندازد . در هر قسمتسریال یک یا چند شیطان باید توسط این دو برادر شکار شوند .

سریال Supernatural

صحنه های عجیب و فوق العاده ترسناک این سریال از دلایل محبوبیت آن است. ماجرای زندگیدوبرادر است که در کودکی طی حادثه وحشتناکی مادر خود را از دست دادهوپدرشان را هم گم کرده اند. حالا که به دو جوان رعنای معاصر تبدیل شدهاندو شهر به شهر دنبال پدرشان می گردند…

سازنده : Eric Kripke

ستارگان : Jared Padalecki , Jensen Ackles , Jim Beaver

کشور :  آمریکا

زبان :  انگلیسی

فصل نهم

داستان فصل نهم ادامه داستان فصل هشتم و سقوط فرشتگان بر روی زمین است. متاترون (کورتیس آرمسترانگ) کاتب خدا، قصد دارد تا با به خدمت گرفتن فرشتگان، خود را خدای جدید معرفی کند. از طرفی آبادان (الینا هافمن)، شوالیه جهنمی نیز قصد دارد تا با شکست کراولی خود پادشاه جهنم شود. سم که در فصل هشتم به دلیل انجام تست‌هایی برای بستن دروازه جهنم در حال مرگ است، با کمک فرشته‌ای که خود را ایزکیل معرفی کرده، با تسخیر وی سعی می‌کند تا هم سم و هم خودش را که پس از سقوط از بهشت زخمی شده، درمان کند. پس از مدتی متاترون پیش فرشته‌ای که سم را تسخیر کرده است می‌رود، و از او درخواست همکاری و اعلام می‌کند که می‌داند نام واقعی او، گادریل (تاهموه پنیکت) می‌باشد. دین که از ماجرا با خبر می‌شود با کراولی این قرار را می‌بندد، که در ازای کمک بابت شکست دادن آبادان سم را از تسخیر این فرشته در بیاورد، و کراولی کاری می‌کند تا گادریل از بدن سم خارج شود.

سپس دین و کراولی متوجه می‌شوند که تنها راه شکست آبادان، استفاده از نخستین خنجر به وجود آمده، یا خنجر قابیل می‌باشد. برای این کار کراولی و دین پیش قابیل می‌روند و خنجر نخستین به همراه نشان قابیل را از وی می‌گیرند. دین به کمک این خنجر سعی می‌کند تا هم آبادان و هم متاترون را شکست دهد، که در نبرد اول با آبادان موفق به شکست وی می‌شود اما قدرت متاترون به مراتب بیشتر بوده و او موفق می‌شود دین را بکشد. فرشتگان دیگر وقتی از نیت واقعی متاترون آگاه می‌شوند، به وی پشت می‌کنند. در صحنه‌های آخر این فصل، سم سعی می‌کند کراولی را احضار کند تا برای احیای دین با او قرارداد ببندد. کراولی به ملاقات دین می‌رود و فاش می‌کند نشان قابیل مانع مردن او می‌شود. دین به زندگی برمیگردد ولی به‌عنوان یک شیطان.



http://up.bia2fars.ir/images/00188779117765388907.gifدانلود قسمت نوزدهم فصل دهم سریال Supernaturals

۹۴/۰۲/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
NeginJonoub

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی