دانلود آهنگ جدید امیر تتلو فاز خونه

آهنگ امیر تتلو به نام فاز خونه

به همراه متن آهنگ

دانلود آهنگ فاز خونه امیر تتلو

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام فاز خونه با لینک مستقیم + متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو فاز خونه


دانلود آهنگ جدید امیر تتلو فاز خونه


متن آهنگ جدید امیر تتلو به نام فاز خونه

منمو هدفونم میخوام فقط چت کنم
بعد به تو فک کنم میگی دیوونه شدم ، فک کنم
بذار بگن خله بذار بگن پُره عقدست و رو الکله اصن بذار برن همه از دورت
بذار تنها شی وقتشه سم پاشی
یسری باید برن آره سخته که کر باشی
تویی که میگفتی بی من یهو میمیری
برو دوست دارم ببینم چطوری میری

چشمام اگه کاسه خونه واسه اونه
که فاز هیچ جا نیست به غیر از فاز خونه
تو تا صبح چشات باز بمونه و این دیوونه واسه تو آواز بخونه باز یدونه
چشمام اگه کاسه خونه واسه اونه
که فاز هیچ جا نیست به غیر از فاز خونه
تو تا صبح چشات باز بمونه و این دیوونه واسه تو آواز بخونه باز یدونه

زندگی دروغه تو هم یه دروغی حتماً
حتی اگه مشکلاتم بسازن بروسلی از من
دردو بروز میدم طعم شبو تو روز دیدم من

منمو یه حس بد که ندارم حتی حوصله ی بابا ننمو
میخوام اصن از همه بکنمو
منمو گوشیم همونکه خیلی وقته که هممون توشیم
میخواستی رومو کم کنی رفتم از رو گوشی

چشمام اگه کاسه خونه واسه اونه
که فاز هیچ جا نیست به غیر از فاز خونه
تو تا صبح چشات باز بمونه و این دیوونه واسه تو آواز بخونه باز یدونه
چشمام اگه کاسه خونه واسه اونه
که فاز هیچ جا نیست به غیر از فاز خونه
تو تا صبح چشات باز بمونه و این دیوونه واسه تو آواز بخونه باز یدونه

منمو سیگار بیدار بیدار بیدار بیحال
دورم دیوار دیوار دیوار بیکار
به امید دیدار انگار اینبار
به امید دیدار اینبار بیمار
برو ، اصن مشکلی نی
برو فک نکن که فحشت میدیم
ما هرچی پشتت میگیم تو روتم میگیمو نیستیم پشت گریم
اوضاع خشگلی نی اصنم از رو گشنگی نی
تو هرچی که میخواستی رو داشتی نخواستی که روز خوش ببینی

چشمام اگه کاسه خونه واسه اونه
که فاز هیچ جا نیست به غیر از فاز خونه
تو تا صبح چشات باز بمونه و این دیوونه واسه تو آواز بخونه باز یدونه
چشمام اگه کاسه خونه واسه اونه
که فاز هیچ جا نیست به غیر از فاز خونه
تو تا صبح چشات باز بمونه و این دیوونه واسه تو آواز بخونه باز یدونه


, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,