سایت تفریحی نگین جنوب|دانلود آهنگ جدید،سرگرمی،عکس جدید،خبر،ویدئو،مد لباس،اس ام اس جدید،دانلود فیلم جدید

دانلود قسمت دوم سریال شهر من شیراز

دانلود قسمت دوم سریال شهر من شیراز با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود سریال شهر من شیراز قسمت دوم

دانلود قسمت دوم سریال شهر من شیراز

دانلود قسمت 2 سریال شهر من شیراز

دانلود قسمت دوم سریال شهر من شیراز

دانلود سریال شهر من شیراز قسمت اول



کارگردان: محمد بنایی

نویسنده:

تهیه کنننده:  محمد بنایی

گروه برنامه ساز:گروه فیلم و سریال شبکه ۲

اطلاعاتی در مورد سریال شهر من شیراز

ژانر : ملودارم خانوادگی

کیفیت : عالی

حجم : ۲۵۰

سال تولید : ۱۳۹۳

مدت : ۴۰ دقیقه

زمان پخش:هر شب ساعت ۲۲:۰۰

بازپخش :بازپخش فردا آن روز ساعات ۰۷:۴۰ و ۱۳:۳۰

بازیگران سریال شهر من شیراز:

 زیبا بروفه (نرگس)، پرستو صالحی ( عفت)،روشنک عجمیان ( بهاره)، حدیث فولادوند (فرزانه)، مهدی امینی‌خواه (محسن) ، حسن جوهرچی ( علایی)،  رامیتن خداپناهی (  خسرو)،  فلامک جنیدی ( سمیرا)، رامین ناصر نصیر ( غفار)، زهرا سعیدی (طلعت)،شهربانو موسوی، جمشید جهان زاده، محمود پاک نیت، مهدی جعفری همراه با کلارا کارمونا( هنرمند ایتالیایی)

خلاصه داستان سریال شهر من شیراز :

قصه زندگی چهار زن ( زیبا بروفه، پرستو صالحی، روشنک عجمیان و حدیث فولادوند ) را روایت می کند که هر کدام به نوعی درگیر مسائل خانوادگی و اجتماعی هستند و می کوشند از زیر بار مشکلات سر بلند بیرون بیایند…


http://up.bia2fars.ir/images/00188779117765388907.gifدانلود قسمت دوم سریال شهر من شیراز با لینک مستقیم
۹۴/۰۱/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
NeginJonoub

نظرات (۱)

عالـــــ♥ــ♥ــــی


به منم سر بزنین

وبلاگ طرفداران بهزاد لیتو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی