دانلود سریال شهر من شیراز قسمت اول لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود رایگان شهر من شیراز قسمت اول

دانلود شهر من شیراز قسمت اول با لینک مستقیم

دانلود قسمت اول سریال شهر من شیراز

دانلود شهر من شیراز قسمت 1

شهر من شیراز قسمت اول

دانلود سریال شهر من شیراز قسمت اول



کارگردان: محمد بنایی

نویسنده:

تهیه کنننده:  محمد بنایی

گروه برنامه ساز:گروه فیلم و سریال شبکه ۲

اطلاعاتی در مورد سریال شهر من شیراز

ژانر : ملودارم خانوادگی

کیفیت : عالی

حجم : ۲۵۰

سال تولید : ۱۳۹۳

مدت : ۴۰ دقیقه

زمان پخش:هر شب ساعت ۲۲:۰۰

بازپخش :بازپخش فردا آن روز ساعات ۰۷:۴۰ و ۱۳:۳۰

بازیگران سریال شهر من شیراز:

 زیبا بروفه (نرگس)، پرستو صالحی ( عفت)،روشنک عجمیان ( بهاره)، حدیث فولادوند (فرزانه)، مهدی امینی‌خواه (محسن) ، حسن جوهرچی ( علایی)،  رامیتن خداپناهی (  خسرو)،  فلامک جنیدی ( سمیرا)، رامین ناصر نصیر ( غفار)، زهرا سعیدی (طلعت)،شهربانو موسوی، جمشید جهان زاده، محمود پاک نیت، مهدی جعفری همراه با کلارا کارمونا( هنرمند ایتالیایی)

خلاصه داستان سریال شهر من شیراز :

قصه زندگی چهار زن ( زیبا بروفه، پرستو صالحی، روشنک عجمیان و حدیث فولادوند ) را روایت می کند که هر کدام به نوعی درگیر مسائل خانوادگی و اجتماعی هستند و می کوشند از زیر بار مشکلات سر بلند بیرون بیایند…


http://up.bia2fars.ir/images/00188779117765388907.gifدانلود قسمت اول سریال شهر من شیراز با لینک مستقیم